Als ik vijf jaar geleden was blijven denken: “het lukt me toch niet” en “wie zit er op mij te wachten”, had ik de afgelopen jaren niet tonnen omzet gemanifesteerd en honderden vrouwelijke ondernemers met de groei van hun bedrijf kunnen helpen.
0 Comments
De afgelopen weken sprak ik met meerdere vrouwelijke ondernemers over de beslissing om next level te gaan met je business en het spel groter te gaan spelen. We keken naar de angst om TE groot te dromen en alle andere emoties die naar boven komen als we eenmaal die beslissing hebben genomen.
De angst om te groot te dromen heeft te maken met je veilig voelen, je kop boven het maaiveld uitsteken en de twijfel of je wel goed genoeg bent. En alsof dit alles nog niet genoeg is, is er ook nog iets dat ervoor zorgt dat je al opgeeft voor je goed en wel begint. En dat heeft te maken met de vraag HOE? Na regen komt zonneschijn. Altijd.
Ook deze crisis zal voorbij gaan. En ondertussen hebben we nu de mogelijkheid om de juiste marketingzaadjes te planten die we binnenkort kunnen gaan oogsten. Je hebt je intenties bij de vorige nieuwe maan neergezet. Je strategische plannen zijn uitgerold, je hebt de nodige stappen genomen en nog steeds rolt het geld er sneller uit dan erin.
Maar stel je nu eens voor dat jij bepaalde overtuigingen hebt die jouw trillingsfrequentie laag houden, waardoor je geen bestellingen kunt plaatsen bij het Universum. Stel dat jij één van de oorzaken bent die op een doeltreffende manier die geldstroom saboteert? Er zijn drie doeltreffende manieren om je geldstroom te blokkeren. Misschien komen ze je bekend voor?
“Jeetje Francien, hoe kun je steeds weer zoveel content maken?”
Ja, soms lijkt het net alsof ik ongelooflijk gedisciplineerd ben.... Vera, een klant van mij, vroeg me een tijdje geleden, hoe ik het voor elkaar krijg om consequent zoveel content te maken. Of ik een gedisciplineerd persoon ben? Misschien moeilijk te geloven...maar heel eerlijk: ik ben helemaal niet zo gedisciplineerd. Kijk deze video hoe ik zoveel content kan maken zonder veel discipline te hebben.
“Jeetje Francien, hoe kun steeds weer zoveel content maken?”
Ja, soms lijkt het net alsof ik ongelooflijk gedisciplineerd ben.... Vera, een klant van mij, vroeg me een tijdje geleden, hoe ik het voor elkaar krijg om consequent zoveel content te maken. Of ik een gedisciplineerd persoon ben? Misschien moeilijk te geloven...maar heel eerlijk: ik ben helemaal niet zo gedisciplineerd. Toen ik in 2015 begon met het teachen van bewust overvloed manifesteren,
hadden de meeste geen idee waar ik het over had. Manifesteren? Uhh? Wat is dat? Ik ben een visionair. Ik zie dingen voor ze realiteit zijn. Maar daar waar ik tien jaar geleden te ver voor de troepen uitliep en momentum miste..... De eerste keer deed het zoveel pijn. Ik huilde dagen en voelde de pijn van verraad en uitgesloten zijn. Het was zo pijnlijk dat mijn beste vriendinnen zeiden dat ik was veranderd, alsof mijn groei een slechte zaak was. En als ik eerlijk ben, heb ik onderweg meer mensen verloren en waren er meer pijnlijke breuken op weg naar succes.
Om je te helpen soortgelijke pijn te voorkomen, wil ik met je delen wat er gebeurt als je met je bedrijf succesvol wordt. Soms zie ik dat mijn klanten in de Manifesteer Business Community aarzelen om te blijven groeien. Ze zijn enthousiast over wat ze doen, maar ondernemen met de handrem erop. Waarschijnlijk ben jij ook super enthousiast over wat je doet. Je maakt het verschil in de levens van anderen. Je verdient leuk geld en kunt je dingen veroorloven die je je vroeger niet kon permitteren. Maar... misschien zijn er een paar mensen in je leven die niet zo blij zijn met jouw succes. Maar….je wilt niemand verliezen. En vraagt je af: ”Wat zal ik doen?" Laat ik dit met je delen:
De laatste tijd bespreek ik met veel mensen dat dit een essentieel moment is om je bedrijfs- en marketingstrategieën te shiften en er een tandje bij te zetten m.b.t. je marketing- en businesstrainingen.
Niet alleen omdat dit is wat ik aanbied, maar omdat ik dat in mijn eigen bedrijf ook doe. Ik investeer altijd in mezelf en meld me aan voor programma's waarvan ik weet en voel dat ze een goed rendement op mijn investering zullen opleveren (ja, zelfs nu). Vorige week vroeg een vrouwelijke ondernemer me: "Ik ben klaar om mijn bedrijf naar een hoger plan te tillen, maar ik heb gewoon wat training nodig. Francien, is dit nu wel een goed moment om te investeren? En hoe weet ik dan of het een goede investering is?" Ik weet dat de cashflow voor sommige mensen momenteel krap is, maar dit is wat ik tegen haar zei en wat ik met je wil delen: Er zijn ondernemers voor wie deze blog een enorm verschil kan maken.
Lees gerust verder als je het gevoel hebt dat jij één van deze ondernemers bent. In deze onzekere tijden gaat niemand investeren of geld uitgeven. Tenminste, dat is het verhaal dat rond gaat. En ik snap dat mensen dat vertellen. Maar is het waar? |
Archieven
April 2024
Categorieën
All
|