Toen ik in 2015 begon met het teachen van bewust overvloed manifesteren,
hadden de meeste geen idee waar ik het over had. Manifesteren? Uhh? Wat is dat? Ik ben een visionair. Ik zie dingen voor ze realiteit zijn. Maar daar waar ik tien jaar geleden te ver voor de troepen uitliep en momentum miste.....
0 Comments
De eerste keer deed het zoveel pijn. Ik huilde dagen en voelde de pijn van verraad en uitgesloten zijn. Het was zo pijnlijk dat mijn beste vriendinnen zeiden dat ik was veranderd, alsof mijn groei een slechte zaak was. En als ik eerlijk ben, heb ik onderweg meer mensen verloren en waren er meer pijnlijke breuken op weg naar succes.
Om je te helpen soortgelijke pijn te voorkomen, wil ik met je delen wat er gebeurt als je met je bedrijf succesvol wordt. Soms zie ik dat mijn klanten in de Manifesteer Business Community aarzelen om te blijven groeien. Ze zijn enthousiast over wat ze doen, maar ondernemen met de handrem erop. Waarschijnlijk ben jij ook super enthousiast over wat je doet. Je maakt het verschil in de levens van anderen. Je verdient leuk geld en kunt je dingen veroorloven die je je vroeger niet kon permitteren. Maar... misschien zijn er een paar mensen in je leven die niet zo blij zijn met jouw succes. Maar….je wilt niemand verliezen. En vraagt je af: ”Wat zal ik doen?" Laat ik dit met je delen:
De laatste tijd bespreek ik met veel mensen dat dit een essentieel moment is om je bedrijfs- en marketingstrategieën te shiften en er een tandje bij te zetten m.b.t. je marketing- en businesstrainingen.
Niet alleen omdat dit is wat ik aanbied, maar omdat ik dat in mijn eigen bedrijf ook doe. Ik investeer altijd in mezelf en meld me aan voor programma's waarvan ik weet en voel dat ze een goed rendement op mijn investering zullen opleveren (ja, zelfs nu). Vorige week vroeg een vrouwelijke ondernemer me: "Ik ben klaar om mijn bedrijf naar een hoger plan te tillen, maar ik heb gewoon wat training nodig. Francien, is dit nu wel een goed moment om te investeren? En hoe weet ik dan of het een goede investering is?" Ik weet dat de cashflow voor sommige mensen momenteel krap is, maar dit is wat ik tegen haar zei en wat ik met je wil delen: Er zijn ondernemers voor wie deze blog een enorm verschil kan maken.
Lees gerust verder als je het gevoel hebt dat jij één van deze ondernemers bent. In deze onzekere tijden gaat niemand investeren of geld uitgeven. Tenminste, dat is het verhaal dat rond gaat. En ik snap dat mensen dat vertellen. Maar is het waar? Ben jij het best bewaarde geheim voor jouw nieuwe klanten?
Weet je zeker dat je jouw klanten kunt helpen om tot de beste resultaten te komen? Kun je hen het beste – beter dan wie dan ook – helpen met hun groei, om gezonder te worden, fitter te worden, zich beter te kleden of hun doelen beter te bereiken? Ben je soms een tikkeltje jaloers wanneer je andere mensen steeds succesvoller ziet worden met hun bedrijf? En dat terwijl je eigenlijk weet dat je net zo goed bent of zelfs beter? |
Archieven
October 2024
Categorieën
All
|