Na regen komt zonneschijn. Altijd. Ook deze crisis zal voorbij gaan. En ondertussen hebben we nu de mogelijkheid om de juiste marketingzaadjes te planten die we binnenkort kunnen gaan oogsten. Hoe meer marketing je doet, hoe meer klanten je zult bereiken. Hoe jij over marketing denkt, bepaalt hoeveel jij aan marketing doet. Ik had klanten die een hekel aan marketing hadden. Ze hadden een niet werkende overtuiging, voelden weerstand en vonden het gedoe. Ik kon ze echter leren hun mindset te shiften en een totaal ander gevoel te krijgen over marketing. Het gevolg is dat zij nu van marketing houden omdat ik ze het grotere plaatje heb laten zien. Als je dat ziet, wil je de hele tijd aan je marketing werken en het zal je bedrijf voor altijd veranderen. Er is slechts een shift nodig in je marketing! Je gaat verder kijken dan de last van je dagelijkse marketingactiviteiten. Je kijkt naar het grote geheel van jouw levensdoel. En dan kijk je naar marketing als een super effectief hulpmiddel om je missie en levensdoel te activeren. Zoals we de allemaal doen in de Manifesteer Academie. Want laten we eerlijk zijn… in het Universum is er nog nooit iemand zoals jij geweest. En er zal nooit, ooit weer iemand zoals jij zijn. En dat jij dit nu op dit moment leest heeft een reden. Zie je, ik geloof met elke cel in mijn wezen dat er een lied in jou zit dat alleen jij kunt zingen. En als jij dit lied niet zingt, als dit lied niet wijd en zijd gehoord wordt, weten de mensen met wie jij een goddelijk contract hebt om samen te werken, niet dat jij er bent. Ze weten niet dat jij bestaat, jij kunt de legioenen van mensen die jouw hulp nodig hebben niet helpen. Dus daarom zijn we tijdens de afgelopen Business Intensive bezig met het shiften van je mindset met een andere kijk op je geldstromen, je tijd en ook je overtuigingen over marketing. Ja, er zijn gladde marketeers, niet-authentieke dieven die niet om hun klanten geven en die gewoon tegen elke prijs in jouw portemonnee willen komen. Maar net zoals rijke mensen niet slecht zijn, is niet elke marketeer glad, niet-authentiek of een dief. Er zijn mensen die marketing gebruiken om goed te doen. Het gaat erom WAT je met marketing doet en HOE je het doet. Marketing is energie en werkt als een versterker. En zolang jij iets “goeds” in de markt zet, kun jij marketing zien als het equivalent van "liefde". Weet je, marketing is slechts een neutraal voertuig. Het voertuig dat jouw boodschap naar buiten brengt en een manier om jouw lied te zingen zodat jouw ideale klanten je kunnen vinden.
0 Comments
Leave a Reply. |
Archieven
April 2024
Categorieën
All
|