Ik herinner me dat ik als kind al graag de leiding nam om leuke dingen te organiseren. Spelletjes, uitstapjes en later feestjes, gala’s, events… Ik was degene die de locaties, de activiteiten en de logistiek bedacht. Het was mijn favoriete ding om te doen. Ik stak mijn hand op en vroeg om de leider van het hele gebeuren te zijn. Je kunt me gerust geloven als ik je zeg dat we heel wat leuke feestjes georganiseerd hebben. Het was mijn obsessie. Hier is iets wat ik laatst ontdekte… Ik stak mijn hand op omdat ik de leider wilde zijn ook al had ik geen idee wat mijn exacte stappen uiteindelijk zouden zijn. Ik had een verlangen en een idee, maar ik had voor nieuwe projecten of plannen geen perfect plan met alle stappen op een rij. Niemand leerde me hoe je geweldige feestjes bouwt, ik creëerde het! Elke keer dat ik mijn hand opstak, stelde ik me ook open voor kritiek, mislukking en afwijzing. Maar als ik mijn ogen sluit en aan die tijden denk, begin ik te zien dat ik mezelf aan het vormen was tot de persoon die ik nu ben. Ik ben bereid om te springen en onderweg de parachute te bouwen. Ik ben bereid om te gaan zitten en content te schrijven zonder te weten wat elke regel uiteindelijk gaat zeggen. Ik ben bereid om mezelf in situaties te brengen waarin ik dingen voor de eerste keer doe. Ik geef mezelf het commitment om te oefenen. Te oefenen en te oefenen totdat het heel natuurlijk en moeiteloos voelt. Dit pad wat wij als coaches en ondernemers lopen, heeft zo weinig te maken met alles weten voordat we beginnen. Alles heeft te maken met onze bereidheid om in het onbekende te stappen en onderweg te creëren. Zelfs op het niveau van tonnen verdienen. Ik heb het bij mezelf, mijn klanten en mijn collega's gezien. We beginnen altijd aan nieuwe cycli in ons leven en bedrijf. Nieuwe aanbiedingen. Nieuwe programma’s. Nieuwe doelen. De illusie dat we alle stappen van tevoren kennen, is onjuist. Heel eerlijk, vaak hebben we geen idee. We zijn gewoon bereid om voor iedereen een feestje te organiseren en gaandeweg pas uit te zoeken hoe we het leukste en beste feestje bouwen. Elke keer als kleine Francien haar hand opstak, verbond ze zich met het vermogen gaandeweg te creëren. Ze wist niet dat elke stap haar dichter bij het leven bracht waar ze vroeger van droomde. Jij hebt dat vermogen om te creëren ook. Iedereen heeft dat vermogen. De vraag is...hoe open sta je om onderweg te spelen en plezier te hebben als er onzekerheden op je pad komen? Als je bereid bent om in je eigen ritme een feestje te bouwen en een vooraf bepaald pad naar succes los te laten…nodig ik je uit om mee te doen met de SOCIAL MEDIA Academie. Dit programma leert je hoe je een online pas PRESENCE opbouwt die uniek is en opvalt. Het gaat om jouw wensen rondom het creëren van het magnetisme, creativiteit en impact. Het is het creëren van een unieke voorsprong die nodig is om zakelijke succes te realiseren. Sluit je nu al aan bij de SOCIAL MEDIA Academie en leer in 8 modules hoe je: 1. Je eigen unieke stem ontdekt 2. Hoe je e leider van de leiders wordt 3. Hoe je je MERK wordt De SOCIAL MEDIA Academie is een online programma en gaat je een aantal dingen geven.... 1. STRATEGIE De strategie waarmee je dagelijks aan de relatie met je ideale koper bouwt. 2. STAPEL EFFECT Het stapel effect dat je content transformeert in waardevolle activa. 3. TKCC METHODE De Terugwerkende Kracht Content Creatie methode die zorgt dat de sluizen van je creativiteit worden geopend. 4. CONTENT TYPES De 3 verschillende soorten content die samen een unieke ZICHTBAARHEID op elk social media platform creëren. 5. ALGORITME DOORBRAAK De counter-intuïtieve doorbraak die het hele social media spel voor mij veranderde 6. MERK Hoe je met elk budget effectief je boodschap, je stijl en je standpunt creëert. Leer hoe je je identiteit als persoon en jouw identiteit als bedrijf volledig kunt integreren, zodat je naadloos kunt pitchen wat je wilt pitchen en kunt zijn wie je wilt zijn, om ervoor te zorgen dat wat je ook doet een kwantumniveau van succes bereikt. 7. MARKETING De psychologie achter marketing en waarom dit de belangrijkste focus in elke business is geworden. 8. INVLOED Het diepere begrip van het INFLUENCER gesprek dat als een kunstvorm verantwoordelijk is voor de het creëren van welvaart. Jij bent de enige persoon op deze aarde die jou kan zijn. Als je dapper genoeg bent om je waarheid te spreken, ben je misschien de enige persoon die een boodschap overbrengt die iemand kan horen. 9. WAARDE CONCEPT Het waarde concept dat je merk op een krachtige manier in de markt positioneert. 10. KLANTEN GESPREK De consument versus creator benadering voor organische klanten gesprekken. Zorg ervoor dat mensen zich op natuurlijke wijze tot jou aangetrokken voelen. Wees bereid om de weg voor anderen vrij te maken en te ontdekken waartoe je werkelijk in staat bent. Er is nog een PRE-SALE PRIJS! De investering voor dit programma zal oplopen naar €2.222,-. We starten na de gratis MERK Masterclass Ben jij klaar voor dit feestje? Meld je dan vandaag aan. De SOCIAL MEDIA Academie Let op: als je in de MBE -De Manifesteer Business Experience zit, krijg jij automatisch toegang tot dit programma. © 2025 Francien van den Boomen – Alle rechten voorbehouden.
Mentor en business medium voor vrouwelijke ondernemers. CEO van Coaching Connection. Oprichter van de MBA – Manifesteer Business Academie). Ontwikkelaar van het KlantenMagneet Systeem™, het bewezen stapsgewijze programma om meer ideale goed betalende klanten aan te trekken, meer omzet te manifesteren en meer tijd te hebben om van dit alles te genieten.
0 Comments
Leave a Reply. |
Archieven
March 2025
Categorieën
All
|